وزارت حمل و نقل ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا، پرواز‌ از ترکیه به مقصد ایران و افغانستان به حالت تعلیق درآمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاروان تیم فوتبال نساجی مازندران برای انجام اردوی آماده‌سازی راهی ترکیه شد.
مدافع ملی پوش پیکان همراه با کاروان تیم امید به اردوی ترکیه رفت.
سیامک نعمتی روز گذشته در ترکیه حاضر شد تا پیش فصل خود را با تراکتور آغاز کند.
تیم میکس تیراندازی به اهداف پروازی ایران با ترکیب یک خواهر و برادر توانست اولین مدال در سطح جهانی این رشته را کسب کند و به کسب سهمیه المپیک امیدوار باشد.
تیم میکس تیراندازی به اهداف پروازی ایران با ترکیب یک خواهر و برادر توانست اولین مدال در سطح جهانی این رشته را کسب کند و به کسب سهمیه المپیک امیدوار باشد.
جنگنده تک موتوره Hürjet در قالب مدل‌های جت آموزشی پیشرفته و جنگنده‌های سبک تولید خواهد شد. گزینه اول می‌تواند جایگزین ۶۸ جت آمریکایی T-۳۸M Talon شوند که در پایگاه هوایی گیگلی در نزدیکی ازمیر مستقر هستند و اغلب برای آماده سازی خلبانان به منظور پرواز با هواپیما‌های جنگی سنگین‌تر به کار گرفته می‌شوند. سفارش اولیه سازمان هوافضای ترکیه برای نسخه آموزشی جنگنده هورجت ۱۶ فروند اعلام شده است و انتظار می‌رود که تحویل آن‌ها از سال ۲۰۲۳ آغاز شود.
بنا به اعلام آناتولی، پهپاد مسلح بایراکتار تی. بی.۳ که نخستین پهپاد مسلح جهان با قابلیت پرواز و فرود از کشتی‌های با باند کوتاه است، پرواز‌های آزمایشی خود را امسال انجام خواهد داد.
خمپاره، مهمات تانک‌ها و مهمات آرپی‌جی را می‌توان به راحتی در این پهپاد‌ها ادغام کرد. در ماه‌های آینده نیز آزمایش پرواز آن با مهمات را انجام خواهیم داد.
صدها پرواز در استانبول به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارش برف لغو شد.
مجید حسینی با پرواز بلند و ضربه سر تماشایی، گل نخست کایسری اسپور را به ثمر رساند.
​این هواپیما که هنوز موتورش هماهنگ و یکپارچه نشده است، قرار است در سال ۲۰۲۳ اولین پرواز خود را انجام دهد.
در پی پرواز موفقیت آمیز نخستین هواپیمای جنگنده بدون سرنشین ترکیه مراسم جشنی از سوی شرکت سازنده این هواپیما برگزار شد.
نخستین جنگنده جت بدون سرنشین ترکیه تست پروازی خود را با موفقیت انجام داد.
هواپیمای متعلق به شرکت فلای دبی مجبور به فرود اضطراری در این فرودگاه در جریان پرواز از ورشو به دبی به سبب پیام دروغین وجود بمب، شد.
نماینده روسیه در امور سوریه اعلام کرد که ترکیه  به زودی محدودیت های وضع شده برای پرواز هواپیماهای روسی به سمت سوریه را لغو خواهد کرد.
سابقه استراتژی فنی کارلوس کی‌روش مربی پرتغالی تیم ملی ایران نشان از خالی بودن پستی مهم در ترکیب ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد.
منابع خبری از تبادل آتش سنگین میان تروریستها در عفرین و حومه آن در شمال حلب و هدف قرار گرفتن پایگاه ارتش ترکیه و پرواز بالگردهای ترکیه خبر می دهند.
سازمان هواپیمایی سوریه اخبار منتشر شده درباره از سرگیری پرواز هواپیماهای ترکیه در حریم سوریه را تکذیب کرد.
وزیر دفاع ترکیه در یک نمایش قدرت به یونان، با یک فروند جنگنده اف-۱۶ بر فراز دریای اژه پرواز کرد.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی درباره ترکیدن لاستیک پرواز تهران-زاهدان امروز فوکر ۱۰۰ هواپیمایی هما اظهار کرد: امروز این هواپیما پس از نشستن بر روی سطح باند فرودگاه زاهدان، گزارشی توسط برج مراقبت دریافت می‌کند، که دود از تایر در حال خارج شدن است.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی از ترکیدن لاستیک هواپیمای فوکر ۱۰۰ پرواز امروز تهران-زاهدان بر روی باند فرودگاه زاهدان در هنگام لندینگ خبر داد.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی از ترکیدن لاستیک هواپیمای فوکر ۱۰۰ پرواز امروز تهران-زاهدان بر روی باند فرودگاه زاهدان در هنگام لندینگ خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۱ میلیون و ۷۵۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش قریب به ۷ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۳۴ تن از ایشان وخیم است.
پرواز امروز استقلال به اردوی ترکیه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ